derbyseger

wooooho.
vi vann, mot alby, matchen slutade 1-0!
imorse innan matchen, var jag ju till anna och var med henne,
jag slingade även håret på mig själv, medans anna fixade ute :)
fick inte med någon pensel, lånade en plastgaffel av anna, gick ju det med! haha
 
 
sparade den röda slingan som ni kan se lite svagt på andra bilden,
blir inte så tydliga bilder med datorkameran ^^
 
för en stund sedan gjorde jag äpplerutor i långpanna, hunnit provsmaka efter maten, supergoda!
rullade äpplena i kanel innan jag la dem i sockerkakssmeten!
pappa och bröderna åt från pizzerian idag, jag är inte så förtjust i det så jag värmde upp gårdagens lunch,
kålrötter med ägg :D
 
vet inte vad jag ska göra ikväll, väntar på svar från anna, ska se om jag kan åka dit en sväng :)
annars blir det att kika hocket, Timrå-Modo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0