en väldigt bra morgon att vakna upp till

tänkte ta lite sovmorgon idag, kliver oftast upp 6 eller sju annars,
men 07.40 ringde telefonen, inte larmet, det var Anette på dagis som ringde och frågade om jag kunde jobba mellan 9-12 idag!! :D så idag blir min första dag på dagis, ska bli så spännande!
 
en till bra sak denna morgon var att bilen mår mycket bättre,
vi satte batteriet på laddning över natten, jag kopplade in det nu på morgonen och bilen startade på en gång! :D
 
ha en bra förmiddag hurreni! 
det ska nog jag få, ska ju leka med massa barn :)
 
får hoppas att ingen av ungarna har lika pannband som mig,
köpt det på barnavdelningen på xxl sport i stockholm, som tur är så har inte den butiken hunnit öppna i birsta riktigt än ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0