fredag 14 september


vaknade tidigt, men låg kvar och klev upp vid åtta.
blev lite irriterad för trodde att lampan på rummet gått sönder.
Visade sig att strömmen smitit från hela huset, från hela byn till och med. var svårt att göra gröten, fick bli frukt och macka till frukost istället^^

pysslade på här hemma med massa saker, flyttat runt lite tavlor som jag stört mig på. tagit ner några som inte heller ska upp mer, ser så plåttrigt ut då det är för mycket. får hoppas på att pappa gillar omflyttningarna^^

vid halv elva tog jag cykeln och åkte över till eljusspåret, gick till idrottshallen där jag väntade på att anna, hon jobbade förmiddag på förskolan :)

vi sprang två varv runt eljusspåret och sedan promenerade vi till hennes mormor och morfar där vi var ett tag tills anna fick hämtning av björn. då trampade jag hem på cykeln.
väl hemma har jag duschat och fortsatt pyssla på med saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0