fredag 7 september

tog mig en sovmorgon idag! 
vet inte när jag gjorde det sist, varit uppe vid 6-7 tiden varje dag hur länge som helst även fast jag inte jobbat.
var upp nån gång, men låg kvar till halv tio.
åt frukost och surrade med anna, 
sen vid tjugo över elva ringde dagis och ville ha dit mig på studs om det gick för mig,
vad gör man inte?
drog på mig kläder och tog cykeln till dagiset,
jobbade mellan 11.30-14.00,
 
så nu den här veckan som skulle varit min lediga vecka har jag sammanlagt jobbat 17,5 timme ^^
nu måste jag springa iväg och ta tåget ner till staden, 
har fått paket på ica nacksta. 
min farbror provade ta ut det åt mig men såklart gick det inte.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0