i brist på annat

godmorgon!

vet inte vad jag fått för fel, kan inte sova längre än till sju,
börjar ju inte jobba förns tolv idag, men ändå uppe före sju och äter frukost med bror som ska till skolan. 
det possitiva är ju att man hinner med mycket!
 

nu ska jag byta om och ta cykeln bort till gymmet!
avslutade gårdagen på gymmet och börjar denna dag där, hähä.
man måste ju utnyttja gymkortet så man går i vinst.
gymmet stänger halv 3 idag, och eftersom att jag ska jobba till tre så hinner jag inte dit efter jobbet.
 
idag är det "35 minuter mycket hårt" som klockan ber mig att köra,
så sjukt vad mycket mer motiverad man blir av en klocka, härligt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0