Lundhags Field Pants friluftsbyxa dam

då jag hade jobbat klart på dagis, vid halv två, så träffade jag anna och var med henne ett tag :)
hon hade på sig ett par nya friluftsbyxor, hon berättade att hon köpt dem på extrapris på XXL sport och vildmarks hemsida, hos annas mormor och morfar visade anna hemsidan, 
jag fick prova hennes byxor, 
de var så sköna och väldigt bra pris nu så jag slog till!

de kostar i vanliga fall 1000 kronor, nu kostar de 599;-    :)


 
 
 
 
 
Field Pant från Lundhags!
Användbar och komfortabel friluftsbyxa i 67% polyester och 33 % bomullsmix.
Byxan har DWR impregnering från NIKWAX som gör att den är vind och vattenavvisande.

Specifikationer:
- Boot-Loc system i byxans nederkant ger en tät omslutning runt kängan
- Två fickor fram och en ficka bak.
- Byxan har även två sidofickor och är behandlad med Nikwax.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0