min första springtävling på väldigt många år

det är iaf några år sedan sist jag ställde upp i en springtävling,
det är ju tävling här på eljusspåret fyra tisdagar i rad,
förra tisdagen var den första.
 
det är fotbollsträning ikväll också, 
har tråkigt nog tappat motivationen för det just nu så kände ingen stor lust att åka på det idag,
bland annat därför jag valde att dra på springtävlingen istället.
 
min klass, damer motion springer dock bara 2,5 km? 
lite väl kort tycker jag, men aja! då kan man ta ut sig allt man pallar på hela varvet ;)
 
var ju till stan förut idag, fyndade en del saker.
bland annat träningsstället jag har på mig på bilden!
springtajts och jacka för 299;- tillsammans, woooho, som hittat!
 
byxorna kostar egentligen 299, och jackan 250, 
men nu var det paketpris på 399 tillsammans,
sen hade även vi som är medlemmar 25% rabatt, 
så slutade på 299 kronor för allt. galet bra om ni frågar mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0