skogspromenad

Igår mot kvällssidan tänkte jag promenera bort till farmor och farfar, 
var ju ändå strömavbrott så tråkigt att vara inne. 
när jag kom en bit bort över fick jag idén att jag skulle ta en liten längre promenad innan jag gick till farmor och farfar. precis då ringde anders, min farbror. frågade lite kring strömavbrottet osv.
frågade då ifall han hade lust att hänga med på promenad, han hakade på! 
vi gick längst upp i norromängarna, sen gick vi genom skogen och kom ut en bit från ica :)

då vi kom fram ovanför ica gick vi till farmor och farfar, precis då vi var utanför så kom strömmen tillbaka^^
blev äppelpaj med vaniljsås hos farmor och farfar, det var otroligt gott även fast min mage inte mådde så toppen efteråt av det ;)
STÖDE ISAC! 
 
anders hade med sig en karta över skogen vid norromängarna, 
gammal orienteringskarta, jättebra karta som man ser alla stigar på osv :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0