slapp dag

jag har inte gjort många knop idag, 
men det är väl okej att göra det ibland också? 

 
har i alla fall rensat ut kökslådan med plastlådor, kastat delar som inte hade någon tillhörande kompis,
också har jag sorterat så det är ordning och reda.
även rensat en av mina byrålådor, ska försöka minska med antalet saker i den och istället ha kläder där i. 
även kastat några saker ut på grovsopshögen, de ska komma denhär veckan och hämta sånt. 
 
Anette från dagis ringde för en timme sedan ungefär,
blev så glad för förstod att de va jobb på gång.
hon frågade om jag kan jobba imorgon, 
tog på mig det direkt! så 8-13 jobbar jag på dagis imorgon (:
 
nu ska jag laga middag åt familjen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0