utbyggnad av tatuering

igår blev det jobb hela dagen lång,
jobbade med chefen och vi åkte runt och avvägde peglar.
vissa gick som smort medans vissa jävlades tusen gånger om,
var en sväng ända ovanför bräcke, innan det var vi till leringen och holmsjön.
mycket bilåkande!
 
direkt efter jobbet tog jag lilla röda bilden med jennie ner till stan,
åkte hem till Linda där vi blev tatuerad :)
 
 
 
 
 
 
så otroligt nöjd, kunde inte bli mer nöjd. 
absolut perfekt, resultatet blev bättre än vad jag förväntat mig :)
det enda som är lite jobbigt nu är att det är svårt att träna, 
vill undvika att ha skor på mig så gott det går, vill att den ska läka fint den här gången,
men tanken slog mig att jag kan skaffa gymkort, där borde man kunna ha en fot barfota! ^^
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0