valuta för pengarna

när man betalar för att träna så ska man bannemig få valuta för pengarna, 
det var min tanke ikväll då jag löste in mig på stödehusets gym.
Gick därifrån drygt en timme senare med mjölksyra i både armar och ben,
tror faktiskt att jag lyckades få valutan för pengarna som jag var ute efter, haha.
inledde med 30 minuter hårda intervaller på löpbandet, blev 5,5 km. 
direkt efter det köttade jag alla maskiner för armarna, mage, rygg och avslutade med att mörbulta mina ben i benpressen!
 
svettigt värre kan jag lova, men jäklar vad härligt efteråt!
blev standardfikat efter träningen, banan och ägg :)
 
nu ska jag sova, tänkte följa med pappa på mittmarknaden imorgon!
 
PS. tryck på knappen "F5" för att uppdatera sidan, ändrat lite i designen på sidan, ändrat profilbild, lagt till text och lagt till en klocka. så ser ni inte det så klicka på F5 :)
 
SOV GOTT ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0