vilken härlig helg!

hämtade byxorna i fredags, åkte med farbror tillbaka till stöde,
åt kebabsallad till middag, handlade med anna på ica, packade en väska och bosatte mig hos anna och björn,
igår var det älgjakt hela dagen lång, kvällen var det middag hos björns föräldrar och sen på kvällen blev det lite festligheter för mig och anna,
denna dag har bjudit på en härlig dag uppe på vättansberget, var där från halv tio till klockan tre.
hade serveringen i stugan på alleman ut och plockade även 10 liter lingon på under 30 minuter. 
 
 
 
nu ska jag avsluta denna fina helg med militärträningen! (: 
 
bilder från min helg kommer dyka upp här! 
ha en fin kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0