Jag lever!

Hej alla!
gör så mycket hela dagarna så tiden finns inte riktigt till att skriva här. 
Jag anser att det är viktigare att ta vara på tiden här borta!
 
jag har det iallafall fortsatt bra, njuter av livet. Det här är lätt sagt "the best time of My life!"
vad har jag gjort sen sist ja skrev? Kanske lättare att skriva vad jag inte gjort? 
Nä men jag har hunnit vara på 3 olika stationer, är uppe i totalt 16 bränder nu, en av bränderna lät de mig helt vara med och jobba så jag kan nu stolt säga att jag bekämpat min första riktiga brand, jag har dansat lindyhopp och amerikansk swing, shoppat, tränat, haft vattenkrig och slagits med AC vilket inte var smart då han är nyutbildad polis, promenerat genom Taco Bells drive thru för att brandbilen inte får plats, delat 24pack tacos med Billy och Alexs vilket slutade med att vi fick slänga typ tolv, ätit världens godaste bananasplitt osv.
 
bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0