full rulle i mitt liv just nu

 sen min visit i östersund har jag hunnit med att träna en massa, jobba, agerat målvakt då laget hade kris, jobbat och tränat massa mer, fått besök av Sophia från Stockholm, varit på Konsertfesten där jag såg Håkan live för 4e gången, långpromenerad till sidsjön, fått fikabesök av Johanna och hennes mamma som var påväg hem till Stockholm.
 
idag är det 23 dagar tills jag flyttar från Sverige. Det känns kul, läskigt och spännande. jobbigt att lämna sverige nu då allt känns så underbart och bra.
på fredag går föresten ett stort flyttlass, min älskade mor har köpt hus, så vi lämnar äntligen Nacksta! 6 år fick räcka här. 
 
EN SAK TILL! vet ni!? 
imorgon ska jag tävla. Olle frågade för ett tag sen om jag var på att springa Salomons Trail Tour här i Sundsvall, lättövertalad som jag är så sa jag JA. 
10KM i tuff terräng imorgon kväll, 
huuuuga. 
KUL MED UTMANING!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0