Förlängd sömn

Hejhopp!
Dagarna rullar på som bara den nu. Städar på Ica, jobbar på dagis och tränar. Sista veckan med dessa rutiner nu! Om fem dagar är jag i Stockholm. Jag har sagt i flera dagar att ja borde börja packa, men har inte blivit av eftersom att jag blivit inringd på jobb!

Idag hade jag bara städet, tillsammans med Lina som ska ta över på måndag. Direkt då jag kom hem la jag mig och sov för att hämta igen sömnen jag inte fick tillräckligt av inatt,
Åkte upp till småbo igår och träffade Jennie och Anton!
Sen hängde jag i a-huset med Glenn, efter en stund dök Mark upp, en av amerikanska brandmännen från Knoxville som är här en vecka som instruktör. Surrade på som tusan och helt plötsligt var klockan nästan halv 2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0