4 dagar ledighet

obeskrivligt hur skönt det är att vara ledig några dagar nu.
jag har jobbat sjukt mycket sedan jag kom hem från usa och London.
senaste veckorna har varit såhär: jobbade nio dagar i rad, var ledig en dag och sedan jobbade jag elva dagar irad. och nu har jag fyra dagar ledigt! 
 
lördag tränade jag och amanda, 
körde 1 timme, gick och åt tacosbuffe och sedan gick vi tillbaka till gymmet och körde 45 minter till! 
åkte sedan hem och tog det lugnt, duschade och fixade mig. 
mot kvällen hämtade vi upp Amanda, åkte på fest hos Jens där anna också var :)
hade väldigt kul, spelade spel och surrade på.
 
vid 23 vandrade jag, Anna och Amanda in mot stan! 
vi gjorde sällskap fram tills att Amanda och jag skulle vika av upp till Norra berget där Thaifestivalen var! dit skulle vi, vi hade hört talas om den och var nyfikna på vad det var.
då vi kom dit var det fullt ös i ett stort tält. Thailändsk musik sjöng dom och alla dansade som galningar, i baren såldes thailändsk öl och även cider. Efter en stund drog de igång eldshow osv.
vi kom dit nästan då allt var slut, 
 
då det stängde vandrade vi ner till stan, aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv tror ja. 
natten blev lång! men kul hade jag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0