min blogg lever nu igen!

här har jag inte skrivit på ett tag. 
varit fullt upp med allt annat och att sitta vid datorn, mobilen och skriva är tråkigt då det finns massa annat som lockar mer. 
 
det har hänt rätt mycket sedan sist. 
tänkte ladda upp en massa bilder sen senaste tiden. 
och vet ni, nu är det inte länge kvar tills London, börjar bli lite nervös. 
men det blir nog bra! 
 
har firat midsommar, jobbat, umgåtts med vänner, varit på gatufesten, tagit årets första dopp,
 
firat födelsedagar, och min senaste grej är att jag äntligen tog tag i styrketräningen på riktigt. Tillsammans med Amanda som också gick awpe skaffade jag gymkort på StarGym i Sundsvall. känns otroligt bra! Vi skaffade det i måndags, sedan dess har vi kört varje dag. oftast 2 pass om dagen!  får liksom aldrig nog, underbart att ha träningsviljan tillbaka! 
 
vi har nu en utmaning till oss själva, ge gärnet i 100 dagar och se hur våra former förändrats då dessa dagar passerat. kötta och kämpa är vad vi ska göra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0