life

glöm inte bort att leva livet.
gör det du drömmer om, gör det DU vill göra, inte vad du tror att andra förväntar att du ska göra.
ta vara på tiden och lev livet fullt ut varje dag!
livet är ett äventyr och man vet aldrig hur långt äventyret är.
gör något bra av ditt äventyr!

jag tänker extra mycket på min älskade vän Ellinor idag, 5 Juni får mig att vilja kräkas..
idag är 3 år sedan hon omkom i den tragiska olyckan i bangården i Ånge.
Jag vet att hon levde livet fullt ut, hon var en rikig äventyrare som alltid hade tokiga ideer.
I hennes ögon var inget omöjligt! det gör fortfarande så otroligt ont inombords att tänka på att hon inte är i livet längre, men i hjärtat och tankarna följer hon alltid med. hon är en stor förebild, jag ska leva livet fullt ut. äventyra och göra saker jag mår bra av.

Ta vara på livet mina vänner!
Heaven was needing a hero, ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0