-3kg på 3 veckor!

Hemma blev man lat, använde bil mer än vad man behövde. Tränade väl en hel del. Men vardagsmotionen är viktigare än man tror.

Här kör jag inte bil, jag tar många promenader varje dag. Går och hämtar hem flickan för att någon timme senare gå ännu längre för att hämta hem pojken. Ska jag gå och handla något/ta mig till gymmet så går jag/springer.

Kosten har jag inte gjort några större förändringar på. Kör som ja gjort i sommar. Undviker pasta och vitt bröd. 
Förut höll jag mig bra från sötsaker, men gottegris som jag har så har det på sista tiden blivit något varje dag. Visst vore det underbart att komma från sockret igen. Men vafan! Tänker inte falla in i någon svältaochtorteramigsjälvfas.  

Höll mig dock från sötsaker hela dagen igår! Framsteg! Kanske klarar idag med!? 

Två dagar i veckan försöker jag äta mindre än de andra. Men har insett att jag inte klarar att köra hårt på 5:2 då jag rör mig så mycket och ska hålla energin uppe då jag jobbar med barn osv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0