Härlig kväll

Efter jobbet och middag med värdfamiljen mötte jag upp Ana. Vi gick till affären en bit bort och köpte kex, ostar och vin!
Slog oss ner framför tvn uppe hos mig! Så gött. Helt otroligt vad billig brieosten är här! 

Kikat massa idolklipp på youtube nu sen Ana gick. Tycket det är synd att man inte kan titta på TV4play utomlands. Vill ju följa Kevin!


Efter jobbet kom jag till rummet och såg att jag hade två missade samtal. Blev lite ledsen då jag trodde att S hade gått på flyget, hinner inte tänka mer så ringer det igen! Känner mig barnslig, men blev så glad. Nu kommer vi inte höras på drygt en vecka. 

Färdigskrivet för min del. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0