Söndag 8/9

Skönt att sova ut!
igår kväll kunde jag inte somna på en gång, låg och tänkte en massa.

Insett att jag gång på gång blivit sviken. Varför försöka igen? Jo man lever på hoppet att hitta den rätta?
Man träffar någon av en slump, allt känns väldigt bra, nästan för bra, lyckan strålar, pangbom så står man där och förstår inte varför allt slutar tvärt. Man vill lita på alla, helst på någon man gillar, men upprepade gånger lurad man av lögnen. Vilket man inser ett tag efteråt då saker kommer fram.
Hur många gånger ska detta gå på repeat? Om man inte längre är intresserad att träffa någon mer kan man väl säga det istället för att säga att "man inte har tid osv".


Kände mig leds imorse. Sprang en lång tur nyss x2. Höll på i 1,5 timme.

Jag är glad att jag flyttat hit till London, komma ifrån allt där hemma ett tag. Saknar självklart alla underbara vänner och familjen! Förutom det saknar jag inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0