Tisdag 17 september

Igår skaffade jag gymkort! Så härligt. Tränade på direkten! Körde armar och bröst, vilket känns idag.
Betalar 32£ i månaden och då får jag gå på vilka pass jag vill + använda gymmet!




Jobbade 13-18.15!
Efter det fixade jag med saker på rummet + sov en stund. 
Vid halv nio Mötte jag upp Santos, vi promenerade här i Highgate innan vi gick till ett matställe, satt kvar ända till elva. 

Jag som sa att jag inte skulle träffa någon kille efter ja kände att ja blivit sviken så många gånger där hemma i Sverige. Möter Santos av en slump då jag är påväg hem från en utekväll med brudarna, vilsen påväg till bussen hjälper han mig, setts fem gånger sen dess, känner mig bortskämd då han alltid bjuder på allt! Drömmer jag!? Väck mig!? 
Igår gav han mig en påse med en söt klocka + 2 långklänningar. 




Idag började jag dagen med att besöka gymmet! Körde baksida lår, vader och rumpa!

Ikväll ska jag hänga med Ana som har babysit! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0