Fredag



Igår på dagen var det underbart väder!
Onsdagkväll spenderade jag hemma hos Zahra, första gången jag var hemma hos hennes familj, de bor jättefint! Drack glögg, bakade lussebullar och hon klippte mitt hår!

Igår tränade jag innan jobbet, hade Babysit åt min familj så blev lång dag, ana kom efter sitt jobb, käkade och gjorde mig sällskap på babysiten.

Idag har jag städat, hämtat flickan, mamman va hemma så hon tog över när vi kom hem från skolan vid tolv.

Jag tog en långdusch och fixade på rummet innan jag åkte hit till J. Har promenerat, lagat mat och kikat på tv.
Måste sova snart för ska som vanligt upp och jobba på caféet imorgon.

På söndag ska jag på lucia konsert i en av stora kyrkorna här i London, ska bli kul! Ser fram mot det.

Idag fyller systers Patrik år! Stort grattis till honom! Glad att mitt paket kom fram precis idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0