Måndag 1 december

Det är redan december?!
18 dagar tills jag åker till Sverige & stannar i två veckor! Ni kan inte förstå hur mycket jag längtar!

Jag är fortfarande förkyld,
Var rätt jobbigt att jobba i helgen men det gick helt ok ändå.
Hade betalda Babysits både fredag och lördag kväll då det va skönt.

Åkte till J efter jobbet igår, tog det bara lugnt, idag har jag och lilla R varit en sväng till caféet. Lämnade knäckformar, drack te med Malin och hennes dotter, barnen åt lite lunch innan vi promenerade till parken och gungade.
Mysigt att hitta på saker med barnen!

Jag har inte tid att vara förkyld, vill träna! Men tänker inte riskera något så träningen får vänta tills jag är frisk.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0