På tåget till jobbet

Veckan som är har varit väldigt bra hittills, 
Jobbat som vanligt, Fått ihop 6 träningspass, bastat, fixat proteinpulver vilket jag inte haft det senaste halvåret,
Och just det, en väldans rolig sak,
Amanda flyttar hit till London som aupair samma dag som jag flyger tillbaka hit efter jul&nyår!
En kompis frågade av en slump ifall jag visste någon som ville vara aupair, nämnde det för Amanda, pang bom så mailade dom, pratade på Skype och familjen bestämde sig för att de ville ha Amanda! 

Inte träffat J i veckan så åkte till han igår efter jobbet, 
Tog det lugnt, åt och såg tv med hand bror.

Sitter på tåget nu och äter frukost, ska jobba 09-18, efter det ska jag träffa brudarna. 

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0